sobota, 6 września 2014

Opis Budynków


Ratusz jest jednym z budynków które można budować od początku gdy otrzymamy swój zamek. Żaden inny budynek nie może mieć większego poziomu niż ratusz, a ratusz nie może mieć wyższego poziomu od levelu postaci. Ponadto każdy poziom ratusza zwiększa godzinową produkcje złota o 80.

W ratuszu jest wyświetlana lista aktualnie posiadających kopalni i czas do jej zakończenia. Również są pokazane współrzędne kopalni i produkcja na godzinę. Można porzucić kopalnie za pomocą przycisku "Anuluj".

Od 14 poziomu ratusza zostaną dodane podatki - będzie można 5 razy dziennie (co godzinę) pobierać podatek w złocie. Im wyższy poziom ratusza i huty tym większe podatki.




Osiedle jest budynkiem dzięki któremu możemy rekrutować większą liczbę wojsk. Im większy poziom osiedla, tym więcej armii możemy rekrutować - rekrutować nie znaczy, że podczas walki będziemy mieć większą armie, bo od tego zależą punkty Dowodzenia. Głównym celem tego budynku jest to, abyś nie musiał co chwile rekrutować wojsk.



Koszary jest to budynek w którym levelujesz i rekrutujesz armie/wojska. Większy poziom koszar pozwala na rekrutowanie nowych jednostek i podnoszenie poziomu aktualnie posiadanych. Nie można levelować wojska na wyższy poziom niż koszary. 

Więcej o jednostkach tutaj: Armia - Jednostki



Huta jest to budynek który zwiększa produkcje złota w zamku. Na pierwszym poziomie Huta produkuje 100 złota na godzine i zwiększa się o kolejne 110 z każdym poziomem.




O Uniwersytecie tutaj: Uniwersytet



Skład kupiecki to budynek który określa maksymalną ilość złota. Gdy magazyn się przepełni to ilość złota jaką posiadamy będzie wyświetlana na czerwono i produkcja złota w zamku stanie, tak samo nie będzie można zebrać złota z pola upraw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz