niedziela, 31 sierpnia 2014

System Run


Runy odblokowują się na 35 Lv. postaci. Każda profesja ma dostęp do 8 run. 
6 run jest dostępnych dla wszystkich profesji (Runa Furii, Krwi, Leczenia, Chaosu, Amnezji i Szału).
Każda profesja ma dostęp do 2 określonych run:

- Wojownik: Oczyszczenia, Rozproszenia
- Mag: Rozproszenia, Ochrony
- Strzelec: Oczyszczenia, Ochrony



Ulepszanie run

Do levelowania i ulepszania run są potrzebne specjalne Kamienie Runiczne.
Wyróżniamy 2 typy kamienii - jedne służą do ulepszania posiadających run, drugie służą do nauczania się runy pierwszy raz.
Im większy Kamień runiczny tym więcej expa otrzyma runa.




Wygląd kamieni:







Kamienie można zdobywać biorąc udział w Walkach Czołgów.


Poziomy run

Czas ponownego użycia runy zależy od jej poziomu. Liczba użyć runy podczas jednej walki też zależy od jej poziomu.




Punkty doświadczenia potrzebne na dany poziom runy:




Opis Run



Runa Furii

Zwiększa zadawane obrażenia przez 2 rundy.


Runa Leczenia

Natychmiastowo przywraca HP.


Runa Ochrony

Zmniejsza otrzymywane obrażenia przez 2 rundy.


Runa Krwawienia

Powoduje efekt krwawienia u przeciwnika - traci on HP.


Runa Szału

Natychmiastowo przywraca Szał Bojowy.


Runa Oczyszczenia

Oczyszcza negatywne buffy.


Runa Rozproszenia

Zabiera przeciwnikowi pozytywne buffy.


Runa Zamieszania (Chaosu)

Zadaje obrażenia wybranemu przeciwnikowi, istnieje szansa że cel zaatakuje własne jednostki/drużynę.


Runa Zapomnienia (Amnezji)

Zadaje obrażenia przeciwnikowi, istnieje szansa na zablokowanie kilku jego skilli.


Runa Spowolnienia

Zadaje obrażenia losowemu przeciwnikowi, istnieje szansa na spowolnienie celu o 100%. (działa na potworach i graczach)

2 komentarze:

  1. ok - ale jak uczyć się poszczególnych run?

    OdpowiedzUsuń
  2. wypadaja z workow w rozgrywce "tanki"

    OdpowiedzUsuń