Talent - Wojownik
Stałość - ma szansę odbić dany % obrażeń podczas sukcesywnego uniku.
Przekłucie - skraca czas oczekiwania na Cyklon i ma szansę spowodowania krwawienia u przeciwnika, które zadaje dany % obrażeń, czas trwania - 3 rundy.
Stalowy Pancerz - zmniejsza otrzymane obrażenia o dany %.
Medytacja - przecięcie ma szanse odnowić dany % żywotności.
Wstrzymanie Wód - skraca czas oczekiwania na Błyskawiczny atak ciągły.
Brutalne Cięcie - Cięcie ma szansę podnieść zadawanie obrażenia o dany % przez 2 rundy.
Ratunek Skrytobójcy - Sztych Skrytobójcy ma szansę obniżyć otrzymywane obrażenia przez 3 rundy.
Tajfun - podnosi konsumpcję szału bitewnego Mocnego Uderzenia i podnosi zadane przez niego obrażenia.