środa, 27 sierpnia 2014

Boss Świata


Rozgrywka Boss Świata jest podstawowym źródłem zarabiania Złota i Ducha Walki. Istnieją 3 bossy świata, ale od wersji 2.1 tylko 2 są aktywne. Wszystkie bossy posiadają 50 poziom.


Wielki Krwistooki Wilk (codziennie o 11:30).

Smoczy Szkielet (codziennie o 21:30).

Mordercze Czerwie (nieaktywny).



Hp bossów zależne jest od poziomu rozwinięcia graczy na serwerze i  długość walki z bossem - jeśli gracze na danym serwerze szybko zabiją bossa wtedy hp zostanie zwiększone, jeśli wolniej to zmniejszone.

Każdy gracz zarabia na bossie Złoto i Ducha Walki w stosunku 1:5, czyli zadając 100.000 pkt obrażeń gracz otrzyma 20.000 złota i 20.000 ducha walki.

Boss posiada 2 ataki - atak pojedynczy i potężny atak obszarowy. Jeśli gracz przeżyje 5 pojedynczych ataków, boss zada jeden potężny atak obszarowy zabijając jednostki i gracza.

Po zabiciu przez bossa, gracz musi odczekać 30 sekund do następnej walki z bossem lub użyć 3 diamentów - wtedy może walczyć bez czekania.


Nagrody:

- Jeśli gracz zada ostatni cios bossowi zostanie mu przyznana nagroda w wysokości około 1.500.000 złota. Ogłoszenie o zadaniu ciosu będzie wyświetlane na cały serwer.

Nagrody za ranking profesji 1-10:

300.000 złota i ducha walki za zajęcie 1 miejsca.
270.000 złota i ducha walki za zajęcie 2 miejsca.
240.000 złota i ducha walki za zajęcie 3 miejsca.
180.000 złota i ducha walki za zajęcie 4-10 miejsca.

- Dodatkowo za 1% obrażeń zadanych bossowi, również otrzymujemy złoto i ducha walki.