Rozgrywka Boss Świata jest podstawowym źródłem zarabiania Złota i Ducha Walki. Istnieją 3 bossy świata, ale od wersji 2.1 tylko 2 są aktywne. Wszystkie bossy posiadają 50 poziom.
Wielki Krwistooki Wilk (codziennie o 11:30).
Smoczy Szkielet (codziennie o 21:30).
Mordercze Czerwie (nieaktywny).
Hp bossów zależne jest od poziomu rozwinięcia graczy na serwerze i długość walki z bossem - jeśli gracze na danym serwerze szybko zabiją bossa wtedy hp zostanie zwiększone, jeśli wolniej to zmniejszone.
Każdy gracz zarabia na bossie Złoto i Ducha Walki w stosunku 1:5, czyli zadając 100.000 pkt obrażeń gracz otrzyma 20.000 złota i 20.000 ducha walki.
Boss posiada 2 ataki - atak pojedynczy i potężny atak obszarowy. Jeśli gracz przeżyje 5 pojedynczych ataków, boss zada jeden potężny atak obszarowy zabijając jednostki i gracza.
Po zabiciu przez bossa, gracz musi odczekać 30 sekund do następnej walki z bossem lub użyć 3 diamentów - wtedy może walczyć bez czekania.
Nagrody:
- Jeśli gracz zada ostatni cios bossowi zostanie mu przyznana nagroda w wysokości około 1.500.000 złota. Ogłoszenie o zadaniu ciosu będzie wyświetlane na cały serwer.
- Nagrody za ranking profesji 1-10:
300.000 złota i ducha walki za zajęcie 1 miejsca.
270.000 złota i ducha walki za zajęcie 2 miejsca.
240.000 złota i ducha walki za zajęcie 3 miejsca.
180.000 złota i ducha walki za zajęcie 4-10 miejsca.
- Dodatkowo za 1% obrażeń zadanych bossowi, również otrzymujemy złoto i ducha walki.