czwartek, 28 sierpnia 2014

Armia - Jednostki


Do ulepszenia jednostek armii potrzebujemy odpowiednią ilość Ducha Walki na poziom.
Dzięki ulepszeniu poziomu - jednostką wzrasta atak, żywotność, odporność fizyczna i magiczna.
Można również podnieść im parametry za pomocą technologii w Uniwersytecie.

Skąd brać Ducha Walki?

- Najlepszy sposób na pozyskanie ducha walki to Boss Świata.
- Skrzynki, kurhany w kampaniach.
- Duch Opiekuńczy (za diamenty).


Maksymalna ilość jednostek jaką rekrutujemy zależy od budynku "Osiedle" im większy poziom, tym więcej jednostek można rekrutować.


Ilość jednostek podczas walki zależy od Dowodzenia (Liczebności Armii), im więcej punktów dowodzenia, tym jednostki są bardziej odporne
podczas walki i dłużej stoją. Podobno dowodzenie również podnosi atak jednostki, ale ja tego nie zauważyłem.
Dowodzenie można zwiększyć za pomocą gwiazd (ale szkoda slotu), umiejętności gildii, orderów (medalionów), technologia w Uniwersytecie.

Dla strzelca i maga najlepszymi jednostkami są takie które mają dużo żywotności i obrony, ponieważ jednostki będą stały z przodu
szyku i muszą jak najdłużej ustać podczas walki. (Kawaler, Magiczny Rycerz)

U wojownika to bywa różnie, bo wojownik nie potrzebuje nikogo na przodzie szyku, więc dla niego bym wybrał magiczną jednostkę: Anioła (leczenie), Kapłan Magii (atak magią).


Lista Jednostek:


Włócznik - Spiżowa włócznia jest niezwykle skuteczną bronią, czyni z tej jednostki silną podstawę całej armii.

Wymagania: level 1
Koszt rekrutacji: 2

Umiejętności - Silny Atak (50% szans zadania 150% obrażeń wrogowi w pierwszym rzędzie).

Łuczniczka - Specjalizacja we władaniu łukiem gwarantuje zabójczy atak z dystansu.

Wymagania: level 4
Kosz rekrutacji: 2

Umiejętności - Skoncentrowany Strzał (30% szans zadania 100% obrażeń 2 wrogom, szanse At. Kr. +20%, obrażenia At. Kr. +30%).

Kapłanka - Kontrola elementów umożliwia im atakowanie magią i podwyższoną odporność na ataki magiczne.

Wymagania: level 20
Koszt rekrutacji: 3

Umiejętności - Pocisk Promienia (20% szans zadania wrogowi 80% obrażeń magią).

Rycerz - Biegłe władanie mieczem zapewnia im skuteczność ataku i podwyższoną odporność na ataki bronią.

Wymagania: level 20
Koszt rekrutacji: 3

Umiejętności - Atak Powtórzony (40% szans zadania 135% obrażeń wrogowi w pierwszym rzędzie, 20% szans spowolnienia o +50% wroga).

Gryf - Wyhodowane z najwyższą troską, wyróżniają się szybkością ataku i wysoką odpornością.

Wymagania: level 30
Koszt rekrutacji: 3

Umiejętności - Atak Żelazny Pazur (50% szans zadania 150% obrażeń wrogowi w pierwszym rzędzie, 10% szans oszołomienia wroga).

Anioł - Istoty najbliższe bogom, służą tylko najsilniejszym z książąt.

Wymagania: level 40
Koszt rekrutacji: 4

Umiejętności - Odnowienie (20% szans odnowienia 100% żywotności od obrażeń magicznych).

Kawaler - Pełna zbroja płytowa i rumak bojowy gwarantują wysoką skuteczność bojową.

Wymagania: level 40
Koszt rekrutacji: 4

Umiejętności - Atak Ześrodkowany (30% szans zadania 140% obrażeń 2 wrogom).

Kapłan Magii - Włada różnymi rodzajami czarnej magii.

Wymagania: level 50
Koszt rekrutacji: 4

Umiejętności - Mroczna Fala (35% szans na zadanie 80% obrażeń magicznych wszystkim oddziałom przeciwnika).

Magiczny Rycerz - Odrodzony Rycerz Otchłani, znawca technik i sztuk walki.

Wymagania: level 50
Koszt rekrutacji: 4

Umiejętności - Topór Ducha (50% szans na zadanie 170% obrażeń fizycznych pojedynczemu oddziałowi w pierwszym rzędzie).