piątek, 5 września 2014

Waleczność i statystyki


Waleczność jest sumą wszystkich parametrów postaci i pokazuje ogólnie siłę postaci, im więcej punktów waleczności posiadasz, tym silniejszy się stajesz.

Obliczanie waleczności:

- 1 pkt Ataku Fizycznego to 1,15 pkt Waleczności.
- 1 pkt Ataku Magicznego to 1,05 pkt Waleczności u Wojownika i Strzelca, 1,50 pkt u Maga.
- 1 pkt Odporności fizycznej to 1 pkt Waleczności.
- 1 pkt Odporności Magicznej to 1 pkt Waleczności.
- 1 pkt Żywotności to 0,204 pkt Waleczności.
- 1 pkt Ataku Krytycznego to 1,2 pkt Waleczności.
- 1 pkt Uniku to 1 pkt Waleczności.
- 1 pkt Dowodzenia to 1 pkt Waleczności.


Jak podnosić waleczność:

- Ewkipunek
- Astrologia - Gwiazde które dają: Atak Bronią/Magią, Odporność Fizyczna/Magiczna, Żywotność, Dowodzenie, Unik, Atak Krytyczny (gwiazdy które mają procentowe parametry nie dodają nic do waleczności).
- Uniwersytet - Technologie w Uniwerku podnoszą parametry postaci.
- Święcenie
- Bestie - Szkolenie rumaka i nowe bestie podnoszą waleczność.
- Kameryzacja klejnotów - Im większy poziom klejnotów tym więcej statysyk postać otrzyma i wzrośnie jej waleczność.
- Umiejętności w gildii - Podnoszą (Siłe, Pancerz, Wytrzymałość, Charyzme, Inteligencje).
- Koło Błogosławieństwa - Pozwala na podniesienie bonusów technologii w Uniwersytecie o 50%.


Statystyki:

1 punkt Siły - 4 punkty ataku bronią i 1 punkt odporności fizycznej.
1 punkt Pancerza - 4 punkty odporności fizycznej i 4 punkty odporności magicznej.
1 punkt Inteligencji - 4 punkty ataku magią i 1 punkt odporności magicznej.
1 punkt wytrzymałości - 20 punktów żywotności.
1 punkt Charyzmy - 1 punkt do liczebności armii.


Atak Krytyczny - Najbardziej trafna jak dotąd formuła to  (1-0.9995^wartość krytyka)*100 (%). Poniższa tabela pokazuje przykładowe szanse ataku krytycznego.




Unik - pozwala na uniknięcie części obrażeń zarówno fizycznych jak i magicznych. Najtrafniejsza jak dotąd formuła to (1-0.9995^wartość uniku)*100 (%). 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz