niedziela, 31 sierpnia 2014

Magiczne Dusze - Czołgi


Każdy gracz po nabiciu 35 Lv. może uczestniczyć w bitwach czołgów. Na początek otrzyma on czołg o nazwie "Widmo Krwiożercze". Lepsze czołgi można zdobyć poprzez podnoszenie poziomu Magicznej Duszy na określony level. Statystyki czołgu zwiększają się wraz z podnoszeniem poziomu Magicznej Duszy.


Lista czołgów:


Widmo Krwiożercze
Wymagany Poziom: 1
Atak: 100
Obrona: 50
HP: 5000
Szybkość: 7
Bonus: podczas ataku 10% szans na odnowienie HP w ilości 50% wartości zadanych obrażeń.


Gniewny Grzmot
Wymagany Poziom: 6
Atak: 150
Obrona: 50
HP: 6000
Szybkość: 8
Bonus: 10% szans na zadanie dodatkowych 50% obrażeń.


Wilk
Wymagany Poziom: 10
Atak: 170
Obrona: 60
HP: 6500
Szybkość: 8
Bonus: 10% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy.
Możliwość odblokowania posiadając 365 techniki M. Duszy i opłatą 1000 diamentów.


Psotny Duszek
Wymagany Poziom: 13
Atak: 190
Obrona: 60
HP: 7000
Szybkość: 8
Bonus: 15% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy.
Możliwość odblokowania posiadając 915 techniki M. Duszy i opłatą 1000 diamentów.


Walka

Celem bitwy czołgów jest pokonanie drużyny przeciwnej. Na jednym polu walki może znajdować się maksymalnie 8 graczy, po 4 w każdej drużynie. Gracze przydzielani do bitwy są losowo, lub można zrobić osobny pokój i znaleźć ekipę tak jak na kampanie.
Drużyna z największą liczbą punktów po upływie 25 minut - wygrywa.


Poruszanie się po polu walki jest takie same jak na kampaniach - czyli klikamy na mapę, a czołg jedzie. Każdy czołg ma podstawową broń, aby jej użyć klikamy tak jak na skill podczas walki lub naciskamy klawisz na klawiaturze przycisk "1". Możemy sami zaznaczać wrogi czołg przeciwnika, jeśli nie zaznaczymy, to czołg wystrzeli do losowego przeciwnika. Podczas atakowania wrogów, czołg musi mieć czyste pole widzenia - każde drzewo lub inne przeszkody, uniemożliwią trafienie celu.

Co jakiś czas na polu walki pojawiają się skrzynie z bonusami (tarcze, leczenie, przyśpieszenie lub specjalna broń). Aby ją zebrać najeżdżamy na skrzynkę - zbieranie skrzynki trwa 2 sekundy, jeśli w tym momencie przeciwnik odda strzał w naszą stronę, zbieranie zostanie przerwane. W celu użycia specjalnej broni naciskamy klawisz "Q" na klawiaturze. W połowie rozgrywki, pojawi się boss - atakuje obszarowo w losowy teren pola.

Podstawowa broń:

Atak podstawowy - zadaje 100% obrażeń
Czas oczekiwania na następny strzał - 3 sekundy


Specjalne bronie ze skrzynek:

Napalm - zadaje 200% obrażeń (atak obszarowy)
Czas oczekiwania na następny strzał - 5 sekund
Limit użyć: 10


Uderzenie pioruna - Zadaje 200% obrażeń wszystkim wrogim jednostkom na polu
Czas oczekiwania na następny strzał - 1 sekunda
Limit użyć: Do zniszczenia posiadacza bomby


Laser - zadaje 180% obrażeń
Czas oczekiwania na następny strzał - 1 sekunda
Limit użyć: 20


Kręgołamacz - Zadaje 150% obrażeń, 50% szans na zatrzymanie wroga na 3 sekundy
Czas oczekiwania na następny strzał - 3 sekundy
Limit uzyć: 20


Zatruta strzała - zadaje 120% obrażeń oraz powoduje utratę 50 HP trafionej jednostki co 3 sekundy przez 12 sek.
Czas oczekiwania na następny strzał - 5 sekund
Limit użyć: 20

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz