Nieprzerwany bój - skraca oczekiwania na Niebiański Kamień oraz ma szansę odnowienia części żywotności.
Bariera - zmniejsza otrzymane obrażenia o dany %.
Pobudzenie - Jęzor Ognia ma szansę obniżyć konsumpcję szału bitewnego Gniewu Tora przez określoną liczbę rund.
Serce Skute Lodem - skraca oczekiwanie na Skowyt Błyskawicy Piekielny i daje szansę na tarczę która pochłania część obrażeń.
Koncentracja - Porażenie ma szansę na zmniejszenie konsumpcji szału bitewnego o 30% przez 2 rundy.
Ofiara - skraca oczekiwanie na Błogosławieństwo Promienia.
Przekleństwo Niebios - skraca oczekiwanie na Klątwę i podnosi jej obrażenia.
Walka O Przetrwanie - podnosi czas oczekiwania na Odnowienie i jego moc leczenia, ma też szansę odnowić 10 pkt szału bitewnego leczonej postaci.